Vol 3, No 5 (2015)

Table of Contents

Editorial

IJMCNM, Vol 3, Issue 5, Jully to December 2015 PDF
Jorge Remondes Sousa

Articles

QR Code adoption and mobile marketing practices in Portugal: An empirical study PDF PDF
José Freitas Santos
Construction of educational pathways: Use of Facebook at school PDF (Português (Portugal))
Kalyne Andrade, Andrea Nunes, Everton Ávila
An Application to create and Simulation of didactic games on Internet PDF (Português (Portugal))
Dulcinéia Pires, Sandrerley Pires, Cassiomar Lopes
A mineração de dados como ferramenta na busca de padrões para indicação de leitura literária PDF (Português (Portugal))
Maria Souza
Compra por Impulso: um estudo aplicado ao universo de estudantes do ensino superior PDF (Português (Portugal))
Pedro Manuel Espírito Santo, Patricia Milene Azinheira Cardoso, Lidia Maria Espírito Santo
Vigilância Electrónica: uma realidade desconhecida para a generalidade dos portugueses PDF (Português (Portugal))
Eduardo Teles, João Paulo Peixoto
The newsletter in the context of Public Relations and Digital Communication PDF (Português (Portugal))
Sandrina Teixeira, Paulo Cardoso, Nádia Pimenta


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.

International Journal of Marketing, Communication and New Media

ISSN: 2182-9306

 

International Networks of Indexing: GOOGLE SCHOLAR - LATINDEX - REDIB - RCAAP - OAJI.